Moje konto Moje konto

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę: www.e-kremy.pl. Właścicielem sklepu oraz serwisu jest firma P.W. "WALDICO" Waldemar Kaliniak NIP: 7131193397 Regon: 431714881 z siedzibą w Krzczonowie (23-110), ul Skałka 6.

2.      Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.

3.      Zamówienia można składać  24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok z zastrzeżeniem prawa administratora i właściciela do ograniczeń w korzystaniu z serwisu związanych z aktualizacją lub konserwacją sklepu.

4.      Składający zamówienie zobowiązany jest do wypełnienia zgodnie ze stanem faktycznym formularza zamówień.

5.      Po złożeniu poprawnie wypełnionego formularza zamówień, Zamawiający otrzyma informację zwrotną ze Sklepu Internetowego potwierdzającą przyjęcie zamówienia. Informacja zwrotna zostanie wysłana na adres mailowy podany podczas rejestracji.

6.      Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia w ciągu 24 godzin oznacza, że zamówienie mogło nie wpłynąć do Sklepu – konieczny jest wówczas kontakt telefoniczny.

7.      Dane kupującego podane w „formularzu zamówienia”  objęte są ochroną danych osobowych  i będą wykorzystywane jedynie w celu realizacji zamówienia. Zamawiający rejestrując się w serwisie sklepu wyraża zgodę na przetważanie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Administratorem danych jest właściciel sklepu.

8.      Realizacja zamówienia następuje w następnym dniu roboczym po dniu, w którym wpłynęło do sklepu  ( dla zamówień z płatnością za pobraniem), lub po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na koncie bankowym sprzedającego ( dla zamówień z płatnością przelewem lub kartą). Płatności kartą oraz szybkie przelewy realizowane są za pośrednictwem bramki "Przelewy24"

9.      Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności towaru lub jego części Klient jest informowany o tym fakcie i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, rezygnacja z zakupu).

10.   Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (kwoty brutto).

11.   Ceny produktów nie zawierają kosztów przesyłki.

12.   Wszystkie produkty sprzedawane po promocyjnych cenach mają ograniczoną ilość i sprzedawane są do wyczerpania zapasów, decyduje kolejność zamówień.

13.   Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, jak również wycofania poszczególnych produktów z oferty bez uprzedzenia i podania przyczyn.

14.   Sklep zastrzega sobie prawo anulowania zamówienia bez podania przyczyn.

15.   Każda transakcja potwierdzona jest paragonem lub fakturą VAT.

16.   Płatność za zamówione produkty może być dokonana przelewem lub kartą w formie przedpłaty na podane w formularzu zamówień konto lub może być uiszczona przy odbiorze przesyłki w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem.

17.   Sklep Internetowy pobiera zryczałtowane opłaty za przesyłki.

18.   Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dn. 30 maja 2014r. Zakupiony towar może być zwrócony jeżeli będzie nieużywany, w oryginalnym, czystym i nieuszkodzonym opakowaniu.

19.  Nie przyjmujemy zwrotów przesyłek odesłanych do sklepu "za pobraniem".

20.  Zwrot należności za zwrócony towar następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od faktycznego otrzymania zwrotu wraz z kompletną dokumentacją (paragon lub faktura, poprawnie wypełniony formularz zwrotu /przykładowy formularz zwrotu znajduje się w stopce strony/).

21.   Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane.

22.  Sklep e-kremy.pl nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów przez osoby trzecie na rachunek osoby zamawiającej.

23.  W przypadku ewentualnych reklamacji należy niezwłocznie po otrzymaniu towaru skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie za Sklepem Internetowym, podać nr faktury VAT lub paragonu, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji.

24.  Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić stan opakowania, a w przypadku widocznych uszkodzeń należy natychmiast w obecności kuriera lub doręczyciela sporządzić protokół uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki, w przypadku odbioru przesyłki z paczkomatu reklamację należy zgłosić operatorowi za pośrednictwem strony internetowej danego operatora.

25.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.